Advertisement

חמאסניק / : למשל, יש עכשיו חמאסניק שחצה את הגדר.

חמאסניק / : למשל, יש עכשיו חמאסניק שחצה את הגדר.. הרקטה ששוגרה הבוקר (שני) ופגעה… כל דעת הקהל מופנית אליו ובסוף תראו שעוד יזרום כסף לרצועת עזה. Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik). אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. מי שמסוגל לשלוח ילד עם חגורה מלמד גם את בנו להיות חמאסניק.

חבל על המאמץ, כדי לך לוותר! גם לא חמאסניק גמד עם גבות מחוברות וכאפייה. חטיב יועמד לוועדת משמעת ויורחק ממספר משחקים בעקבות היריקה שלו לעברו של ויצמן. אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. חמאסניק מכוער, חמסניק צעיר, הטיל שלך לא יהרוס את העיר.

×
×"ו×' מורל On Twitter מצ×" שני ס×'יר ל×"× ×™×— שאם ×"ייתי חמאסניק לשע×'ר ×"ייתי מתעצ×'ן על איך ש×"ם מוצ×'ים שם ×›×›×" שלא נרא×" לי שז×" ספציפי לנוער ×"×'×'עות from pbs.twimg.com
Spitter, you sly dog, you've been holding out on us! לקראת היוזמה הפלסטינית החד צדדית הנוספת באום אמר ארדן אבו מאזן הוא חמאסניק בתחפושת! אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם. ג'ובניק, חמאסניק, חפיפניק, כדאיניק, כלומניק, מגבניק, מדורניק (בסלנג: יהודים יקרים ממתי הפכתם לחלולי מוח עד כדי כך שטרוריסט רוצח בריש גליי מלגלג לכם בפנים שרק תתנו לו צ'אנס לערוף לכם את הראש והוא יקפוץ על המציאה. מה אתה עושה, יא חמאסניק? רק ביבי המלך ישחרר את не пользуетесь твиттером? כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב, באתר וואלה!‏, 3 באוקטובר 2014.

מה אתה עושה, יא חמאסניק?

גם לא חמאסניק גמד עם גבות מחוברות וכאפייה. הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות. אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור. כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב, באתר וואלה!‏, 3 באוקטובר 2014. הרוצח הוא תושב העיר חברון, חמאסניק, כלוא לשעבר. מה עוד צריך כדי שיובהר שהמניע הוא לאומני, עם כל הרקע שלו?. Spitter, you sly dog, you've been holding out on us! אמיר בוחבוט‏, תום תקופת גנץ. בָּהָאא' לֹא הִקְשִׁיב כְּשֶׁאָמַר לוֹ חָמָאסְנִיק. מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. לקראת היוזמה הפלסטינית החד צדדית הנוספת באום אמר ארדן אבו מאזן הוא חמאסניק בתחפושת!

Последние твиты от חמאסניק ביביסט حماسنيك ليكودنيك (@hamasnik). למה חמאסניק, גיאהדיסיט איסלאמי או יורה הרקטות מי שלא תהיה, למה לא היית קצת יותר מדויק?! טוב, זה מוגזם. ג'ובניק, חמאסניק, חפיפניק, כדאיניק, כלומניק, מגבניק, מדורניק (בסלנג: אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור. זה מישהו שבקלות יכול היה לפסוע על מסלול הדוגמנות בשבוע האופנה בפריז.

ס×'×¢ אסוס ×›×™× ×
ס×'×¢ אסוס ×›×™× ×" אותי חמאסניק ולא ×"פסיק לקלל from images.one.co.il
ביבי יאכל תרד כדי להיות חזק. בָּהָאא' לֹא הִקְשִׁיב כְּשֶׁאָמַר לוֹ חָמָאסְנִיק. אולי יש בכל ההתמודדות הזו משהו שהוא מעבר לביטחון, משהו שיכול גם להפנות אותנו פנימה. אמיר בוחבוט‏, תום תקופת גנץ. רון בן ישי, ימי הכלניות: דף רציני על ארגון טרור פארודי‎. אנא אל תשתמש במילה חמאסניק. אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם.

אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור.

מי שמסוגל לשלוח ילד עם חגורה מלמד גם את בנו להיות חמאסניק. אתה תהיה חמאסניק ואני חייל גיבור. זה מישהו שבקלות יכול היה לפסוע על מסלול הדוגמנות בשבוע האופנה בפריז. רון בן ישי, ימי הכלניות: בָּהָאא' הִתְלַהֵב וְעָשָׂה מִזֶּה מַסְטִיק: לקראת היוזמה הפלסטינית החד צדדית הנוספת באום אמר ארדן אבו מאזן הוא חמאסניק בתחפושת! כי אלוקים בשמיים עלינו שומר!! ביבי יאכל תרד כדי להיות חזק. כשראיתי חמאסניק מציץ ממנהרה, הבנתי שעברנו שלב, באתר וואלה!‏, 3 באוקטובר 2014. חבל על המאמץ, כדי לך לוותר! אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: הרקטה ששוגרה הבוקר (שני) ופגעה… כל דעת הקהל מופנית אליו ובסוף תראו שעוד יזרום כסף לרצועת עזה.

אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם. רק ביבי המלך ישחרר את не пользуетесь твиттером? בימים אלה מדינת ישראל בהתמודדות מול החמאס. אם הייתי חמאסניק, הייתי עושה אותו דבר, יורה … מעריב 25 במרץ 2019 חדשות. מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל.

יצאתי עם חמאסניקים מעז×
יצאתי עם חמאסניקים מעז×" ×'אומ×'ל Youtube from i.ytimg.com
מקור הסיומת ביידיש (ולפני כן בפולנית ובאוקראינית). בָּהָאא' הִתְלַהֵב וְעָשָׂה מִזֶּה מַסְטִיק: ביבי יאכל תרד כדי להיות חזק. הרקטה ששוגרה הבוקר (שני) ופגעה… למה חמאסניק, גיאהדיסיט איסלאמי או יורה הרקטות מי שלא תהיה, למה לא היית קצת יותר מדויק?! טוב, זה מוגזם. אם הייתי חמאסניק, הייתי עושה אותו דבר, יורה … מעריב 25 במרץ 2019 חדשות. אפשר לומר כי זה אך ורק מקרה, אך אולי יש לכך משמעות נוספת. רון בן ישי, ימי הכלניות:

אפשר לומר כי זה אך ורק מקרה, אך אולי יש לכך משמעות נוספת.

מבחינת חמאס אין דבר יותר טוב מלהתעסק עם ישראל. כל דעת הקהל מופנית אליו ובסוף תראו שעוד יזרום כסף לרצועת עזה. הרוצח הוא תושב העיר חברון, חמאסניק, כלוא לשעבר. חטיב יועמד לוועדת משמעת ויורחק ממספר משחקים בעקבות היריקה שלו לעברו של ויצמן. הוא יצא מביתו לעבר ירושלים כשהוא חמוש בסכין, מצא אותה ביער, תקף ורצח אותה באכזריות. אמיר בוחבוט וינון מגל‏, גנץ: אם הייתי חמאסניק, הייתי עושה אותו דבר, יורה … מעריב 25 במרץ 2019 חדשות. מי שמסוגל לשלוח ילד עם חגורה מלמד גם את בנו להיות חמאסניק. רון בן ישי, ימי הכלניות: האם זה מישהו שהייתם מביאים הביתה לאמא? אני רוצה שהמשפחות שלהם ושל המחבלים שמתו עם הגופות יתקשרו להנייה ולסינוואר, ויגידו להם שבגללם הם. אולי יש בכל ההתמודדות הזו משהו שהוא מעבר לביטחון, משהו שיכול גם להפנות אותנו פנימה. מה אתה עושה, יא חמאסניק?

אפשר לומר כי זה אך ורק מקרה, אך אולי יש לכך משמעות נוספת חמאס. הרוצח הוא תושב העיר חברון, חמאסניק, כלוא לשעבר.

Post a Comment

0 Comments